همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران موفق شد در مسابقات انتخابی المپیک پکن، با شکست تایلند به اولین پیروزی خود دست پیدا کند.

به گزارش ایرنا تیم ایران در این دیدار که که در توکیو برگزار شد با نتیجه 3 بر یک تایلند را شکست داد.

در این دیدار ایران نخستین گیم بازی را به حریف تایلندی خود واگذار کرد ولی در سه گیم بعدی پیروز میدان شد. تیم والیبال کشورمان پس از  آن‌ که گیم اول را بانتیجه 25 بر 19 به حریف واگذار کرد سه گیم بعدی را با امتیازهای 25 بر 15 ، 25 بر 23 و 25 بر 14 از ان خود کرد و پیروز میدان شد.

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با درخشش خوب بازیکنان خود و در یک کار تیمی توانست بازی را دراختیار خود بگیرد و به این پیروزی دست یابد.

مسابقات والیبال انتخابی 2008 چهارشنبه 15 خرداد از ساعت 11 و 35 دقیقه به وقت محلی با بازی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و آرژانتین دنبال می شود.

ایران در دو بازی پیشین خود به در مقابل تیم‌های الجزایر و ژاپن شکست خورده بود. این مسابقات که از روز 11 خرداد آغاز شده است تا 19 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

از مجموع هشت کشور شرکت کننده دو تیم برای حضور در المپیک پکن سهمیه دریافت خواهند کرد که از پنج کشورآسیایی یک تیم و از بین کشورهای ایتالیا، آرژانتین و الجزایر نیز یک نماینده انتخاب می شود.

کد خبر 54011

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز